000 01718nam a2200181 i 4500
007 ta
008 220216s2022 sp e |||||||| f|spa d
017 _aB 1138-2022
020 _a9788433999412
080 _a821.134.2-31"20"
245 1 0 _aObra maestra
_c/ Juan Tallón
250 _a3ª ed
260 _aBarcelona
_b: Anagrama
_c, 2022
300 _a320 p.
_c; 22 cm
490 _a(Narrativas hispánicas
_v; 688)
520 3 _aA historia que narra esta novela é do todo inverosímil... e con todo sucedeu. É incrible, pero é verdade: un museo de primeiro nivel internacional −o Raíña Sofía− encarga para a súa inauguración en 1986 unha obra a unha estrela da escultura, o norteamericano Richard Serra. O escultor entrega unha peza creada ad hoc para a sala na que ía exhibirse. A escultura en cuestión −Equal-Parallel/Guernica-Bengasi− consta de catro bloques de aceiro independentes de grandes dimensións. Inmediatamente elévase a peza a obra mestra do minimalismo. Finalizada a mostra, o museo decide gardala e, en 1990, por falta de espazo, confíaa a unha empresa de almacenaxe de arte, que a traslada á súa nave en Arganda del Rey. Cando quince anos despois o Raíña Sofía quere recuperala, resulta que a escultura −de trinta e oito toneladas!− volatilizouse. Ninguén sabe como desapareceu, nin en que momento, nin a mans de quen. Para entón a empresa que a custodiaba xa nin sequera existe. Cero pistas sobre o seu paradoiro. A misteriosa desaparición queda elevada tamén a categoría de obra mestra. Como o escándalo adquire resonancia mundial, Serra acepta replicar a peza e darlle rango de orixinal, e o Raíña Sofía, sumala á súa exposición permanente.
997 0 0 _e2