000 | 01718nam a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
007 | ta | ||
008 | 220216s2022 sp e |||||||| f|spa d | ||
017 | _aB 1138-2022 | ||
020 | _a9788433999412 | ||
080 | _a821.134.2-31"20" | ||
245 | 1 | 0 |
_aObra maestra _c/ Juan Tallón |
250 | _a3ª ed | ||
260 |
_aBarcelona _b: Anagrama _c, 2022 |
||
300 |
_a320 p. _c; 22 cm |
||
490 |
_a(Narrativas hispánicas _v; 688) |
||
520 | 3 | _aA historia que narra esta novela é do todo inverosímil... e con todo sucedeu. É incrible, pero é verdade: un museo de primeiro nivel internacional −o Raíña Sofía− encarga para a súa inauguración en 1986 unha obra a unha estrela da escultura, o norteamericano Richard Serra. O escultor entrega unha peza creada ad hoc para a sala na que ía exhibirse. A escultura en cuestión −Equal-Parallel/Guernica-Bengasi− consta de catro bloques de aceiro independentes de grandes dimensións. Inmediatamente elévase a peza a obra mestra do minimalismo. Finalizada a mostra, o museo decide gardala e, en 1990, por falta de espazo, confíaa a unha empresa de almacenaxe de arte, que a traslada á súa nave en Arganda del Rey. Cando quince anos despois o Raíña Sofía quere recuperala, resulta que a escultura −de trinta e oito toneladas!− volatilizouse. Ninguén sabe como desapareceu, nin en que momento, nin a mans de quen. Para entón a empresa que a custodiaba xa nin sequera existe. Cero pistas sobre o seu paradoiro. A misteriosa desaparición queda elevada tamén a categoría de obra mestra. Como o escándalo adquire resonancia mundial, Serra acepta replicar a peza e darlle rango de orixinal, e o Raíña Sofía, sumala á súa exposición permanente. | |
997 | 0 | 0 | _e2 |